mandag 22. oktober 2012

Nyt solnedgangen fra taket til Hotel de la Minerve! 


Takterrassen til Grand Hotel de la Minerve er fantastisk. Hotellet ligger rett bak Pantheon, (den gule bygningen bakerst i bildet). I sommerhalvåret kan du ta en aperitivo i takterrassens bar, samtidig som du nyter utsikten over byen. Når solen går ned bak Gianicolo og gir gjenskinn i kirkekupplene til Sant' Ivo alla Sapienza, Sant' Agnese in Agone, Sant' Andrea della Valle, Pantheon og Peterskirken, da føler jeg meg hjemme i Mitt Roma





Alle foto: av Marianne/Mitt Roma, 14. oktober 2012

2 kommentarer:

  1. Hei Marianne.

    Må bare si at jeg elsker bloggen din, du skriver så fint og alltid masse flotte bilder. Roma er byen i mitt hjerte. Skal saumfare bloggen din før neste Roma tur etter skjulte perler og skatter. Har vært der fem gangen tidligere, så nå er det på tide og ikke bare se det mest åpenbare.

    Hilsen Maria, som elsker Bella Roma

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Maria :-)
    Alltid fint med ros! Jeg må innrømme at jeg bruker en del tid på innleggene og da er det desto hyggeligere å få tilbakemeldinger fra entusiastiske lesere!! Som du sier, Roma har mange skjulte perler, små stille oaser og hemmelige skatter, følg med flere "perler" kommer etterhvert.........

    SvarSlett